November 15,  Csütörtök
header-pic

Határokon Átívelő Szellemi Táplálék

NEHAZUGGY


Kormánykritika helyett pornót és Vajnát a népnek!

Jó hírek vidékről: egy vidéki fostalicska kábelszolgáltató, a szigethalmi PR-Telecom Zrt. – amely kb 70 ezer háztartást ér el egyebek mellett Jász-Nagykun-Szolnok, Veszprém és Vas megyében – 2017. január elsejétől kib*ssza száműzi műsorcsomagjából a Simicska Lajos tulajdonában lévő Hír TV-t. Meg még hat másik csatornát.

Ez persze se nem kritikus tömeg, se nem potenciális kormányváltó erő még háztartásonként két ivarérett szavazóval számolva sem, ám két egyáltalán nem mókás szála van a történetnek, amivel nem Simicska G. Lajos érdekeit védem, csak úgy iderakom, mert.

  1. A PR-Telecom Zrt.-nek és annak a máltai offshore cégnek, amelynek luxusjachtján idén nyáron Mészáros Lölö univerzális zseni süttette a bendőjét Pharaon nemzetközi bűnöző hajójának szomszédságában, tök véletlenül azonos a vagyonkezelői háttere.
  2. A Hír TV-t 6 másik tematikus csatornával együtt (ORF2, History, SuperOne, Sláger TV, DoQ, Fishing&Hunting) lökik ki a helyéről, miközben 14 másik kerül be a csomagba. Köztük van az Andy Vajna parókakészítő-kaszinócézár-fánksütödés-filmmogul-médiaguru által menedzselt TV2-csoport 6 csatornája (FEM3, Kiwi TV, Zenebutik, Chili TV, Humor+, Mozi+), illetve két pornóadó (Eroxxx és Brazzers TV) is.

Az egy dolog, hogy Simicskáék szerint nekik 2017 végéig él a szerződésük a céggel, és minden bizonnyal pereskedésre kerül sor. Az egy másik dolog, hogy a fostalicska kábelszolgáltató magyarázata – miszerint az RTL Klub és a TV2 műsordíjának emelésével nem tudják finanszírozni a sugárzásukat – nevetséges, mert hát éppen pont Vajna szennykanálisait pakolják a fölöslegessé vált History meg a Hír TV helyére. (Volt már ilyen próbálkozás a Telekomnál, emlékszünk?) Simicska Lajos G napon inneni és túli tévéje egyébként immár lassan 14 darab éve van a PR-Telecom csomagjában, és eddig senkinek nem szúrta a szemét. Igaz, akkor még a gék között szent volt a békae és az együttharácsolás igyekezete, miközben Lölö is még csak túrta a földet és szerelte a gázt veszettül.

Szóval tehát. Csak szólok, nem tartozik ide egyáltalán, de mégis: közben Tiborcz Magaolyanszép Pityu 15 milliárdos Eximbankos hitelből fejleszthet belvárosi luxushotelt, mert mi adtuk rá a pénzt és nem sajnáljuk tőle. Meg amúgy is ott van az épületben Vajna kaszinója és még a Gránit bank is dobott rá 2 milliárdot és nem csak a Mahart-házat csicsásítja majd, hanem a körülötte lévő összes tömböt is, mert már az is az övé. És így szépen körbeérnek a luxusjachtok a luxusszállodákkal, az offshore cégekkel, és mindig mindenhol ugyanazok a pofátlan gyökerek tűnnek fel, és nyúlkálnak bele könyékig, nyakig a feneketlen közpénzes vályúba. Mészáros, Vajna, Tiborcz, mikor melyik. Rogán csak azért nem, mert ő más moslékos vödrökbe van beleesve arccal előre.

Szóval tehát még egyszer. Az a helyzet, hogy egyáltalán nem a Hír TV sorsa és főleg nem Simicska G. Lajos fényes jövője miatt aggódom, bár ahogy elnézem, egyre kevesebb húzása maradt. Vagy előkapja a farzsebéből az előkapnivalót és lép a sötét paraszttal, vagy szépen végignézi, ahogy – mivel mind közül ő volt a legokosabb – az utánpótlás nevelése az emlékét is megsemmisíti annak, hogy ő valaha is létezett. Ami szintén nem lenne baj, ha nem országos léptékű pusztítás zajlana közben.

Az önmagában nem lenne hír, hogy egy szolgáltató agyát elönti a szar, és kicserél X csatornát Y csatornával. De történik mindez egy olyan helyen, ahol éppen mostanság zajlik az embereket felvilágosítani/összezavarni hivatott nem kormánypárti média egész pályás letámadása és beszántása. Ahol nincs már úgynevezett független keresekedelmi rádiócsatorna, egy egész ország rá van ellenben kapcsolva a közpénzmédia országos pornócsatornájára moslékos bödönére, Mészáros Lölövics vidéki lapjaira és mostmár szinte hetente változnak tulajdonosi viszonyok, és tűnnek el a süllyesztőben médiaorgánumok.

Lassan már nem kell két kéz (láb már régóta nem kell) annak összeszámolásához, hogy hány nem kormányfelszopó médium maradt még talpon, ahonnan nem ugyanaz a hamisított valóság ömlik bele a pofánkba. Másfél évvel az esetleges választások előtt (hacsak addig el nem törlik a pics*ba az egészet) a Vajna-Mészáros-Fidesz cég hiteles hírforrásain kívül – úgy tűnik – csak a pornó marad néphülyítésül.

Tényleg, ezek után remélem Lölö a pornóbizniszt sem hagyja ki. Ha jól értem a fenti véletlen összefonódást, akkor nem valószínűtlen, hogy a PR-Telecom-nál már ő osztja a lapokat. Névleg is. Mármint nem ő, hanem az írástudók, akik körülveszik. Vagyis egy újabb jelentéktelennek tűnő cég került Orbánék kezébe. Mert kit érdekel egy 70 ezer háztartásba eljutó nyomoronc kábelcég. Csakhogy ez nem a vége valaminek, hanem ezután kezdődik csak igazán.

Mert az rendben van, hogy ha a Telekomnál sorban mondják le a szerződéseket, akkor változhat még a Chili, Izaura és a NatGeo egymáshoz való viszonya, de kétségem nincs afelől, hogy a propaganda totális szétterítésének keretében az ilyen kis vidéki szarkupac cégeket felvásárolják. Mehet a levesbe a kormánykritika és jöhet a pornó, b*szki. Az úgy lenne az igazi, ha Semjén és Harrach már összeráncolta volna az agytekervényét azon, hogy mimagyarok nagyon magyar kultúráját úgy sikerült megvédeni a pixisből kiesett Simicskák gyalázatos tévéjével szemben, hogy helyette pornócsatornákat kap a plebsz. Remélem, ez egyszer következetesek lesznek az álszentségükhöz és felháborodnak. Ha már az sehogysem éri el az ingerküszöbüket, hogy a polgári oldal pápát gyaláz, katolikus pap meg diákot ver véresre. Vicceltem. Nem remélek.

Szóval nem maradt más hátra, mint hogy Lölö stróman akár pornócsatornákkal is nekiálljon házalni Vajna András közpénzből degeszre hízlalt néphülyítő csatornáival a mellényzsebében, ha a cél az, hogy a kormánnyal nem éppen kesztyűs kézzel bánó média üzenetei egyáltalán se jussanak el a populációhoz. Márpedig ez a cél. Ugye a Hír TV volt az, amelyik Tiborcz nemzeti kan és miniszterelnöki vő riporterkislánnyal enyelgős műsorával próbált rávilágítani a maffia ügyleteire? Akkor van kérdés? Nincs kérdés.

Amit nem tudnak eltaposni, azt ellehetetlenítik, kizsigerelik, vagy – mivel már éppen eleget összeharácsoltak, hogy legyen mibű – szépen felvásárolják a strómankákkal. Primitív, aljas, de mindennél valóságosabb: maximumra kapcsolt a jogállam felszámolása, a kormánykritikus sajtó sóval behintése. Mert ha a választást bukják, van mit veszíteni bőven. Szóval jön majd a második, harmadik, sokadik, ATV, RTL Klub, és így tovább. Csak figyeljünk két pornócsatorna között. Én szóltam.

adomany

A Szalonna egy teljes mértékben civil, független véleményportál. Nem kérünk és nem fogadunk el támogatást senkitől, csak az olvasóinktól. Ha olvasni szeretnél, nem ugrik az arcodba egyetlen reklám sem. Ez csakis úgy lehetséges, ha te fizetsz a munkánkért. Kizárólag ezekből a támogatásokból működik a Szalonna, hónapról hónapra. Ha kiürül a becsületkassza, elfogy a Szalonna. Ne úgy fogd fel, mintha koldusnak adnál, hanem úgy, mintha az újságosnál fizetnél rendszeresen a kedvenc magazinodért.