Személyiségi jogai itt csak a gazembereknek vannak

Turisták Bahreinben (Fotó: via 444) Turisták Bahreinben (Fotó: via 444)

A nyugdíjprémiumok, a rezsicsökkentett ostobaság, a melldöngető gyűlölködés, a hazafias szemfényvesztés és a felelőtlen közpénzszórás által gúzsba kötött országban ez nem hír egyáltalán, de mivel szerintem fontos, ráerőszakolom a kedves olvasóra is. Tegnap mindenféle kommentár nélkül már megemlékeztünk róla:

 

Miután Mészáros MangalicsaszereLölö múlt héten történelmet írt azzal, hogy üzletemberi minőségében (nem polgármester, nem milliárdos semmihez nem értő, jószerencse által vezérelt felcsúti alkirály és miniszterelnöki bizalmas, hanem ÜZ-LET-EM-BER!!!) bekerült az MTI hírfolyamába – az összeharácsolt vagyonának porszemnyi töredékét kitevő jótékonykodási megmozdulása okán -, a nemzeti hírügynökség tegnap nem volt hajlandó leközölni az LMP közleményét, amelynek főszereplője őstrómansága lett volna. Már amennyiben a közpénzből nemzeti alapon, üzemszerűen híreket hamisító, csúsztató, tendenciózusan elhallgató, nyilvánvalóan részrehajló Magyar Távirati Iroda leközölte volna azt.

Amelyben arról esett (volna) szó, hogy az összefüggő, értelmes emberi kommunikációra képtelen, de újabban fölöttébb önérzetes büdösbunkó agrárcége, a Búzakalász 66 Kft. újabb 331,5 millió forint uniós támogatást nyert az alcsútdobozi sertésösszeszerelő üzeméhez. Igaz, hogy a felháborodás oka egy nem éppen friss információban gyökerezik, de jobb később, mint egyáltalán se alapon elérte a senkivel összefogni nem hajlandó ellenzéki párt ingerküszöbét is.

E cikk írásakor a közelmúlt 11 darab hírét számoltam meg az MTI hírfolyamában, amelyben leírják a stróman szót. Ebből 8 darab Czeglédy Csaba stróman és a patás ellenzék kapcsolatáról szól. Egy darab Tarsoly Quaestor Csaba és Orgován Béla másodrendű vádlott közokirat hamisításával kapcsolatos vádemelésről szól, további egy darab hír a NAV egy négy és félmilliárdos csalással kapcsolatos vádemelési kérelméről tudósít. És legyünk igazságosak: az MSZP Erzsébet-táborokkal kapcsolatos strómanozását is lehozták. Igaz, abban nem Orbán Egyszemélyesállamvezetés Viktorról, valamint bárgyú, de bármire bevethető idióta haverjáról volt szó, tehát az MTI-nek belefért.

Az elmúlt évek során a nemzeti hírügynökség szakmaisággal egyáltalán nem vádolható szarlapátolói számtalanszor bizonyították, hogy Kádár állampártjának sajtóosztálya az objektív és független hírközlés magasiskolája volt ahhoz képest, amit ők művelnek a fideszes pártközpont utasításra.

– Miután 2013-ban az MTI élőben közvetítette Orbán Ráhel és Tiborcz István esküvőjét, miután ott fotográfiákat a miniszterelnök közpénzből fizetett fotósa készített, az Orbán-Tiborcz páros egyik milliós festményvásárlásos akciójára reagáló MSZP-s közleményt azért nem hozták le, mert a nemzet veje szerintük nem közszereplő, és az ilyen nem közszereplők személyiségi jogait védelem illeti.

Hasonlóképpen járt el az MTI, amikor Sallai Róbert Benedek LMP-s képviselő a Római-parti fakivágásokkal kapcsolatos közleményében említést tett Orbán vejéről, szóvá téve azt is, hogy a Tiborczhoz köthető, védett turai kastélyparkban az egész beruházást favágásokkal kezdték el. Az MTI szerint Tiborcz változatlanul nem közszereplő, a beruházása magánterületen van, úgyhogy csak a Tiborcz-ügy említése nélkül lettek volna hajlandóak lehozni a közleményt.

– Ez már annak fényében is bájosan aljas, átlátszóan görény lépés volt, hogy egy évvel korábban azért tagadták meg egy MSZP-s közlemény publikálását, mert Tiborcz Pityu akkor sem közszereplő, ha történetesen közpénzek ügyében nyomoz utána az EU csalás elleni hivatala.

– Az MTI mélyrepülésének fénypontja az volt, amikor kiderült, hogy Orbán Ráhel és férjeura Bahreinben miniszterekkel purparlézott franc se tudja milyen alapon és milyen minőségükben. A nemzeti hírhamisító ügynökség ekkor nem volt hajlandó közreadni az Együtt arra vonatkozó közleményét, hogy a kiruccanás a befolyással való üzérkedés gyanúját veti fel, ám Ráhel királykisasszony emlékezetes tagadását közreadták:

2015. szeptember 17-e és 20-a között Bahreinben voltunk férjemmel magánúton. Az utazás költségeit magunk álltuk. Minden más ezzel kapcsolatos állítás hazugság.

Természetesen mindenféle magyarázat és következmény nélkül maradt, hogy mennyire torz, hamis, gennyedék módon értelmezi az MTI a személyiségi jogokat. Ugyanis a kérdések fölöttébb kínzóak és Lölö stróman személyiségi jogainak terítékre kerülése kapcsán változatlanul aktuálisak: ha a nemzeti félretájékoztató hírügynökség Orbán Ráhelt nem tekinti közszereplőnek, milyen indokkal hozták le a mindent letagadó közleményét? Amennyiben viszont Orbán Ráhelt az MTI közszereplőnek tekinti, miféle személyiségi jogokat sért bárki azzal, hogy közleményt ad ki egy olyan ügyben, amelyben a nemzet lánya maga is megnyilvánult?

Említsük meg, ha már itt tartunk, hogy az MTI Juhász Péter Rogán-Portik ügyről szóló közleményét sem adta közre, amelyben az Együtt politikusa lemondásra szólította fel Rogánt azok után, hogy Portik Tamás terhelő vallomást tett rá, és többek közt arról beszélt, zacskóban hordta a milliókat az egykori belvárosi polgármesternek. Hatalmas meglepetésre Rogán minisztériumának mindent is letagadó közleményét viszont közreadták.

– Ehhez vegyük hozzá még azt az igen kínos pillanatot is, amikor az MTI azért nem volt hajlandó lehozni egy közleményt, mert abban azt kritizálták (2015-ben az MSZP), hogy az MTI nem hozza le azokat a közleményeket, amelyekben az MTI-t kritizálják. Orbán Ráhel közleményének analógiájára az MTI viszont leközölte azt a közleményt, miszerint az MSZP feljelenti az MTI-t, amiért az nem közölte azt a közleményüket, amelyben éppen azt kritizálták, hogy az MTI nem közli az MTI-t kritizáló közleményeket.

Mindezt persze tudjuk, és le is szarjuk évek óta (akinek nem inge…), pedig így rohad szét a magyar nyilvánosság: tudniillik úgy, hogy a komplett közpéznyelő média gazdálkodását, működését bíráló hangok eltaposása mellett a hatalom és különösen az Orbán família körüli mocskos ügyeknek is falaznak ezek a közpénzből fizetett kisebb, nagyobb nyaloncok és cenzorok. Ha nem Tiborcznak, akkor Mészárosnak, ha nem Mészárosnak, akkor Orbán Ráhelnek. Amikor közpénzekből kell zsírosodni, az nem probléma, amikor a közpénzzel kellene elszámolni, akkor az istenverte személyiségi jogaikra hivatkoznak.

Mert ebben a fent bemutatott módon megvezetett országban csak a gazembereknek vannak személyiségi jogai, mindenki más tetszőlegesen karaktergyilkolható, lejáratható. Az elvtelen hatalom elvtelen kiszolgálása, a félretájékoztatás, a kritikus kérdések előli menekülés (ez úton is üdvözlöm Karas Mónikát, a médiahatóság elnökét, aki Matolcsyt megszégyenítő technikával menekül a nyilvánosság szétverésében aktívan segédkező NMHH penetráns gyakorlatával szembeni felelősségre vonás elől) hordozza kigyóvállán ezt az egész NER-nek csúfolt kegyetlenül szar viccet.

A regnáló hatalom nyilvánvaló korruptsága önmagában nem lenne elegendő ahhoz, hogy az elvtársak atombiztosan álljanak a saját lábu(n)kon. Az MTI, az MTVA, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság segédkezése ebben a brutális szellemi kútmérgezésben, megkerülhetetlen. Nélkülük nem menne. Közfeladatot ellátó hajlott gerincű senkik, a függetlenség és objektivitás látszatát is elkerülve, politikai utasításra élnek vissza a pozíciójukkal és védik egy bűnszervezet személyiségi jogait a köz érdekeivel szemben.

Erről azért fontos alkalomadtán megemlékezni, mert amikor a gazdatest menekülőre fogja, ezeket a szereptévesztett, megvásárolt, lojális kádereket is el kell számoltatni. Mindazért a minősíthetetlen cinkosságért, amivel hozzájárultak ahhoz, hogy ez az ország lassan minden kapcsolatát elveszítse a normalitással.

Utóirat: Amúgy egyáltalán nem tisztelt MTI! Jogerős bíróság ítélet van arról, hogy Mészáros Lőrincet lehet annak nevezni, ami.
adomany-1